sâmbătă, 19 septembrie 2009

CMB Travel a lansat un nou concept - "Distractia abia incepe"

Dupa ce in primavara a lansat programul turistic "Hit the road" - "Vacante pe patru roti", destinat automobilistilor, care s-a bucurat de succes, CMB Travel a prezentat la recenta editie a Targului International de Turism un nou concept. Acesta este denumit "Go for fun" - "Distractia abia incepe" si are ca suport un CD, precum si patru cataloage tiparite. Produsele prezentate sunt pachete de Revelion, programe de odihna activa la schi, cazare si programe optionale, pachete mixte. CD-ul cuprinde patru cataloage distincte: Revelion, Schi, Europa si Exotic. Informatia detaliata se regaseste in cataloagele tiparite. CD-ul este construit pe principiul apelarii unei tari sau destinatii, intr-un meniu, cu acces la ofertele din cataloage. De asemenea, contine informatii utile (localizare, orase importante, clima etc.) si recomandarile CMB Travel. In cifre, "Distractia abia incepe" insumeaza 21 de tari si 62 de destinatii pentru Europa, 16 tari si 35 de destinatii pentru catalogul Exotic, 20 de tari si 25 de destinatii pentru Revelion si 8 tari si 51 de destinatii pentru Schi. Mai multe informatii la